Post by ceibackmipinbou on Feb 16, 2022 4:26:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Marina - cooking games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Marina - cooking games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukse generator utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Marina - cooking games 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker spillet, men det ser ikke ut til å forlate nivå 7. Jeg har vunnet nivå 7 og jeg har trykket på fortsett, men det sitter fortsatt fast der
Fantastisk spill, oppdateringer er ikke vanskelige å lage. Elsker elsker dette spillet
Dette spillet er bra, men 7 nivå over åpner ikke 👎👎verste spillet noensinne
Fint spill, ikke noe mer enn det
Veldig gøy, kan være utfordrende, men det er utrolig
når jeg når et høyt nivå, startet spillet på startnivå, så dette er så frustrerende og vest for tiden
Fortsett-knappen ble sittende fast ... du bør fikse det
Egentlig timepass-spill
Jeg har fullført alle nivåene😜 vær så snill å oppdater gjenværende nivåer for å spille. Gjør det snart
Impore
For mange annonser og det er frustrerende å ha spotifyen min stoppet hver eneste gang
Dette var så gøy i begynnelsen. Bare nok et pengesulten matlagingsspill nå. Den fryser konstant og gjør det umulig å komme videre etter visse nivåer selv med alt utstyr og oppgraderinger. Avinstallerer nå.
Bra spill.
Cooking Marina - cooking games Macera Oyunları jfe
Kick the Buddy Akcijske igre jfy
poliya e spillet iam nyt
Nyc-spill jeg liker det
Fint spill, men spillet ba om å fylle på energien din, så jeg liker dette spillet bare lite de første 15 minuttene jeg føler at det var et veldig interessant spill, det er ikke så interessant
Ikke i stand til å fortsette spillet etter 6 nivå
Jeg elsker spillet, da sier vennene mine at de vil fjerne dette spillet. Jeg kan ikke fjerne det, det er for moro når jeg spiller, takk.
Gutter laster ikke ned dette spillet, det er bortkastet tid. Det stopper på første nivå..hver gang jeg vinner det første nivået, logger det av og går rett tilbake til samme nivå. Så derfor fortsetter du å spille det første nivået over og over.....
Utfordrende og morsomt. Du kan bare ikke slutte å spille
Dårlig jeg er betalt data
Jeg passerte så mange nivåer, men etter noen nivåer ble spillet sittende fast eller hengte det ikke fungerte jeg avinstallerer spillet og laster det ned igjen, men så er det også et problem, vennligst løs dette problemet så fort du kan
Jeg har alltid spilt denne typen spill fordi det er så avslappende. Såååå..... jeg elsker dette spillet
lik dette spillet 👍👍👍🎉🎈🎈🎉🎉🎉🙂🙂🙂 🙂
Veldig skuffet, vær så snill å forbedre kontrollene slik at maten kan serveres i tide blir veldig lei av det, jeg ville gitt deg 5 stjerner hvis alt var bra takk.
Zfjmm 🌷💐🥄
Dette spillet er absolutt fullt av glede
Moro moro moro det er alt jeg kan si bare ren moro
Flott og vanedannende spill. Det er imidlertid en stund siden jeg venter på at nye restauranter skal åpne. Når er den nye oppdateringen og når åpner nye restauranter
Cooking Marina - cooking games Macera Oyunları jfe
Det hjelper meg å vite mat jeg ikke kjenner og hjelpe meg å lage mat
Fantastisk
Jeg synes 🤔 dette spillet er verst 🤮etter å ha sett alle kommentarene🤓 på dette spillet 🙂🙂
Jeg skulle bare ønske det ville laste ned raskere
Det tar tid å laste ned. Jeg måtte kjøpe 750 mb for å laste ned
Dette spillet er morsomt, men etter at jeg har fullført det første nivået kan jeg ikke fortsette med andre nivåer, og det er nesten en uke som hjelper meg plzz!
Likte spillet... fullførte de to stadiene og ventet på neste som er det japanske kjøkkenet... Hvorfor tok det så lang tid å åpne. Så spent...
Veldig interessant
Veldig vanedannende bra så langt
Trenger raskt boosts og penger yo fortsette. Avinstallerer
Hei rizwana hva er sjansen din du kan heller ikke ha ett spørsmål til om denne eiendommen tilbud og rabatter for forsinkelsen, men den eneste som kan hjelpe med dette er en ideell kandidat for 8. av noen få minutter for å ende opp i livet mitt og resten av året av min favoritt er ikke rangert brukeranmeldelser av hotell i London på fredag kveld 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
Permainan ini bagus tp suka nge lag bkn karna hp sy yg lemot mon maap yaaa intinya saya suka tp gmn yaa emmm...!!